Llandudno en Oswestery - Reisverslag uit Oswestry, Verenigd Koninkrijk van Sandra Appelman - WaarBenJij.nu Llandudno en Oswestery - Reisverslag uit Oswestry, Verenigd Koninkrijk van Sandra Appelman - WaarBenJij.nu

Llandudno en Oswestery

Blijf op de hoogte en volg Sandra

24 Juli 2017 | Verenigd Koninkrijk, Oswestry

Gisteren volop zon bij ons en dat hebben we gemerkt! Llandudno is een echte badplaats, dus toen wij om 10.30 op de boulevard liepen, waren daar al bergen met Engelse die al met hun voetjes in de zee liepen! Llandudno heeft een hele lange pier, wel 1 km lang en daarop staan eettentjes, kermisattracties, poppenkast en 2 arcade hallen. Oh man, als wij dat in Nederland zouden hebben, zou ik daar toch regelmatig naar toe gaan. We hebben airhockey gespeeld (helaas heeft Mark gewonnen), van die schuifmuntjes spelletje gedaan en zombies doodgeschoten (je kunt maar beter overal op voorbereid zijn)!
Oh ja, het hele weekend stond Llandudno vol met Vespa scootertjes. Bleek het het weekend van de nationale rally te zijn! Erg leuk om te zien, mannen in echte motorpakken die dan op een Vespa stappen.....
Vandaag doorgereden naar Oswestry, wat net niet meer in Wales blijkt te liggen. Misschien moet ik de titel van onze reis toch even aanpassen..
Onderweg zijn we langs een kartbaan gegaan, een echte in de buitenlucht waarbij de karts gevuld zijn met benzine. Nadat Mark twee heats had gedaan, heb ik toch ook besloten om een rondje te maken. Wat was dat leuk zeg, maar Mark zei wel dat ik als een mietje reed..... Nog maar wat meer oefenen dus!

• 25 Juli 2017 - 20:45

Franka Appelman:

Klinkt leuk allemaal. Lekker samen. Geniet nog van die laatste vakantiedagen; hopelijk ook met veel zon!