Birmingham - Reisverslag uit Birmingham, Verenigd Koninkrijk van Sandra Appelman - WaarBenJij.nu Birmingham - Reisverslag uit Birmingham, Verenigd Koninkrijk van Sandra Appelman - WaarBenJij.nu

Birmingham

Blijf op de hoogte en volg Sandra

28 Juli 2017 | Verenigd Koninkrijk, Birmingham

Vandaag zijn we gearriveerd op de laatste plaats van onze vakantie: Birmingham. Birmingham ligt op onze route naar de boot, dus in plaats van 4,5 uur achter elkaar te rijden, hebben we het nu opgesplitst.
De afgelopen dagen laat het weer ons een beetje in de steek, maar met dank aan paraplu en jas, blijft het leuk. Dus we hebben de afgelopen twee dagen veel binnenactiviteiten gedaan. Woensdag een oud huis bezocht. Het huis zelf was niet bijzonder, maar de familie was niet zo goed in weggooien, dus er stond van alles in de kamers. Alles paste niet bij elkaar, het leek een beetje chaotisch wat het erg leuk maakte. Maar het leukste was dat we in de tuin een echt spelletje croquet hebben gedaan. En niet met plastic ballen en stokjes, maar houten ballen en stokken. En het was ontzettend leuk. Nieuw hobby??
Gisteren hebben we een oude gevangenis gezien en een oud huis waar de familie nog echt in woont. Dit huis was netjes onderhouden, totaal anders als het huis van woensdag. We kregen een rondleiding en de gids die deze rondleiding gaf was erg leuk.
Vanmorgen in luilekkerland van Mark geweest: het motorenmuseum van Birmingham! Hij vond het erg leuk, maar het was jammer dat hij niet op een paar motoren mocht zitten.
Morgen gaan we Birmingham ontdekken voordat we eind van de middag naar de boot naar huis rijden. Het was een heerlijke vakantie, we hebben veel gezien en Wales is een prachtig deel van Groot-Brittanie!

• 29 Juli 2017 - 08:35

Yvonne:

Jammer van het weer, gelukkig hebben jullie je goed vermaakt. Het was een afwisselende vakantie, leuk om via jullie blog meegelezen te hebben. Fijne terugreis en tot gauw!

• 29 Juli 2017 - 10:06

Rita:

Hey San en Mark, fijn dat jullie zo genoten hebben. Leuk om jullie zo te volgen, maar ben ook erg benieuwd naar jullie live-verhalen volgende week zondag