Geen wifi! - Reisverslag uit Cardiff, Verenigd Koninkrijk van Sandra Appelman - WaarBenJij.nu Geen wifi! - Reisverslag uit Cardiff, Verenigd Koninkrijk van Sandra Appelman - WaarBenJij.nu

Geen wifi!

Blijf op de hoogte en volg Sandra

06 Juli 2017 | Verenigd Koninkrijk, Cardiff

Ons hotel in Cardiff heeft geen wifi!! Jemig, wat voel je je dan onthand!
Gisteren in Chepstow castle geweest wat prachtig ligt aan de rivier de Taft.
Daarna naar Tredegar House. De buitenkant staat in de steigers, maar als goedmakertje geven ze een toer over die steigers. Mark natuurlijk naar boven, ikke niet hoor!
Aankomst in Cardiff was even een schok. Cardiff is namelijk de hoofdstad van Wales en dus erg druk in vergelijking met de vorige plaatsjes die we bezocht hebben in Wales.
Vandaag Cardiff bekeken. Een oude stad, maar in de tweede wereldoorlog plat gebombardeerd want een belangrijke haven. Een combinatie van oud en nieuw. We hebben gelukkig een hop-on-hop-off bus gevonden, onze favoriet om een stad te bekijken!
Morgen staat een rondleiding door het rugby stadion (65,000 mensen kunnen erin!) op het programma.
Overigens prachtig weer hier. Ondanks de zonnebrand toch al flink verbrand!

• 06 Juli 2017 - 21:55

Yvonne:

Dat klinkt goed, lekker afwisselend! En dan ook nog mooi weer, genieten dus!

• 07 Juli 2017 - 12:13

Niek:

Hi mop,

Het gaat toch niet gebeuren dat je bruin van vakantie terugkomt :) dan lijkt het net of je niets gedaan hebt, terwijl jullie een hartstikke druk programma hebben. xxx

• 07 Juli 2017 - 20:06

Rita:

Hey sandra en Mark,
    Klinkt erg goed. Ik ga jullie op de voet volgen