Mumbles/Swansea - Reisverslag uit The Mumbles, Verenigd Koninkrijk van Sandra Appelman - WaarBenJij.nu Mumbles/Swansea - Reisverslag uit The Mumbles, Verenigd Koninkrijk van Sandra Appelman - WaarBenJij.nu

Mumbles/Swansea

Blijf op de hoogte en volg Sandra

09 Juli 2017 | Verenigd Koninkrijk, The Mumbles

Terwijl ik dit schrijf zit ik in een stoel voor het raam met uitzicht op de boulevard en zee. Ons huidige verblijf is zoveel beter dan het vorige!
Gisteren vanuit Cardiff naar Swansea gereden. Maar eerst hebben we de Royal Mint bezocht. Hier worden de munten van Groot Brittanie geslagen en ook van andere landen, waaronder Suriname. Hij is nog echt in bedrijf dus ook de fabriek gezien. Erg leuk.
Gisteravond aan de boulevard gegeten en daarna nog gewandeld. Wij hebben namelijk nog steeds mooi weer (even afkloppen!). Vanmorgen wat motregen, maar vanaf 11 uur heerlijk zonnetje. Aan het eind van de boulevard is zo'n echte Engelse arcade hal met gokspelletjes. Daar gaan wij vanavond nog even geld verspillen!

• 10 Juli 2017 - 00:31

Mam:

Wat treffen jullie het met het weer.
    Gelukkig zitten jullie nu een een beter hotel, met WIFI.

Groetjes mam

• 10 Juli 2017 - 13:46

Pap:

vergok niet te veel anders houden jullie het geen 4 weken vol!

• 10 Juli 2017 - 18:44

Yvonne:

Zo'n uitzicht met zulk lekker weer is natuurlijk de kers op de taart! Veel plezier en geluk vanavond.
    Groetjes, Yvon