Bucketlist kleiner geworden - Reisverslag uit Haverfordwest, Verenigd Koninkrijk van Sandra Appelman - WaarBenJij.nu Bucketlist kleiner geworden - Reisverslag uit Haverfordwest, Verenigd Koninkrijk van Sandra Appelman - WaarBenJij.nu

Bucketlist kleiner geworden

Blijf op de hoogte en volg Sandra

14 Juli 2017 | Verenigd Koninkrijk, Haverfordwest

Na een rondleiding door Tenby, deze schattige badplaats verlaten. Terechtgekomen in Solva, in een b&b in een 120-jarige boerderij. Een prachtige kamer gekregen met uitzicht op de zee. Hier net als in Nederland grote zandstranden. Met grote stacaravan-parken er vlakbij. De vakantie is hier nog niet begonnen, dus nu nog rustig, ondanks het mooie weer.
Een van mijn grote wensen was om ooit papegaaiduikers (vogeltje) in het wild te zien. Een paar jaar geleden in Schotland waren we te laat in het seizoen, maar gisteren hoorden we dat ze nu hier zijn! Dus vandaag een boottocht gedaan en ja hoor: eindelijk de papegaaiduikers gezien (en per ongeluk ook dolfijnen)! Zo'n mooi moment! Dus weer een punt van mijn lijst afgevinkt!

• 15 Juli 2017 - 08:58

Yvonne:

Wauw wat een mazzel. Twee 'vliegen' in een klap. Een dag om lang van na te genieten...

• 15 Juli 2017 - 09:57

Franka:

Mooi he, die papegaaiduikers! Leuk dat jullie ze hebben gezien! Geniet ervan.

• 19 Juli 2017 - 13:08

Mam: