Overweldigend New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Sandra Appelman - WaarBenJij.nu Overweldigend New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Sandra Appelman - WaarBenJij.nu

Overweldigend New York

Blijf op de hoogte en volg Sandra

22 Augustus 2012 | Verenigde Staten, New York

Maandag op stap gegaan door New York. Gelukkig begonnen we met een hop on/hop off tour, want konden we even aan de stad wennen. Zoveel mensen, zoveel toeristen, zoveel taxi's (13000 officiele taxi's). Maar gelukkig is het ook een hele overzichtelijke stad, waarin de straten genummerd zijn en alles rechtloopt.
Na de toer op weg gegaan naar de Intrepid, een oud vliegdekschip, waar Mark heel graag naar toe wilde.
's Avonds naar Time Square gelopen. Net zo groot als het Leidschenplein, maar 10x zo druk! En alle winkels gewoon open tot 22 uur! Naar de m&ms winkel geweest (3 verdiepingen groot) met alle kleuren m&ms en gegeten in het Hard Rock Cafe.
Vandaag, dinsdag, naar het vrijheidsbeeld geweest. Indrukwekkend en vooral de skyline die we hebben gezien was erg mooi. Weer hop on/hop off bus gepakt, maar nu een ander deel van de stad. Uitgestapt op wall-street om die "boeven" zoals Mark ze benoemt even te bekijken.
Gegeten bij het Rockefeller Center en toen het donker werd naar de bovenste verdieping van dit gebouw, de 76ste! Enorm mooi uitzicht met al die lichtjes (het was al donker) en ik durfde zelfs over de rand te kijken.!
Al met al weer een geslaagde dag!

• 22 Augustus 2012 - 08:23

Johan:

wat mooi te lezen dat jullie zo enorm genieten daar in de grote stad. Iedereen die ik spreek is lyrisch en jullie dus ook. Geniet ervan

• 22 Augustus 2012 - 08:52

Franka:

Wat een leuke vakantie maken jullie weer door; ik geniet een beetje met jullie mee. Heel overweldigend zo te horen. Iets wat je eigenlijk zelf meegemaakt moet hebben, want dat het niet in woorden te vatten is. Wat betreft de M&M-winkel kan ik me een beetje voorstellen hoe dat is; in Londen kwamen we er ook een tegen. Wat een commercieel gedoe allemaal, hè! Liefs

• 22 Augustus 2012 - 11:01

Nanda:

Wat klinkt dit allemaal weer fantastisch, super enthousiaste verhalen zie ik weer voorbij komen. Jullie zijn nog maar net een week op pad en al zoveel gezien en meegemaakt!!! Geniet ervan nog komende 2 weken! Dikke kus

• 22 Augustus 2012 - 11:06

Nanda:

PS. Is "het straatfeest" uit de RED a.s. zaterdag in New York en gaan jullie daarheen? Lijkt me superleuk!

• 23 Augustus 2012 - 20:03

Pap:

M&M winkel? Kun je dan langs de bakken lopen om ze stuk voor stuk te proeven?
    De Intrepid zou mij ook heel interessant lijken, was dat het ook?
    Veel plezier de komende dagen.