Laatste dagen in New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Sandra Appelman - WaarBenJij.nu Laatste dagen in New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Sandra Appelman - WaarBenJij.nu

Laatste dagen in New York

Blijf op de hoogte en volg Sandra

24 Augustus 2012 | Verenigde Staten, New York

Als eerste even mijn papa feliciteren met zijn verjaardag (dit vindt hij vreselijk!!)!

Al eerder een verslagje geschreven, maar helaas is dat ergens in een digitaal gatverdwenen!

Vandaag opgeschrikt door een schietpartij bij het Empire State Building. Toch gek dat je daar 2dagen geleden dan zelf was.

Gisteren fietsen gehuurd en door Cental Park getuffed. wel echt slechte fietsen gekregen, maar misschien zijn wij als Nederlanders ook wel verwend. Mooi park hoor, met heel veel wandel, fiers en hardloooppaden. Ook mogen er op bepaalde delen auto's doorheen rijden.

Aan het einde van de middag, op aanraden van een collega van Mark, naar de High Ride gegaan. Dit is een oude treinrails boven een deel van New York wat ze nu hebben omgebouwd als park waar je doorheen kunt lopen. Heel erg leuk en zeker een aanrader voor anderen die naar New York gaan.

Vandaag vroeg op want om 10 uur moesten we in Harlem zijn voor een rondleiding. Waarschijnlijk lieten ze ons alleen het mooie deel van Harlem zien, want geen getto, geen zwervers, geen auto's met harde muziek: eigenlijk allemaal "gewone" mensen zoals wij! wij waren toch een beetje teleurgesteld....

Vanavond naar een honkbalwedstrijd van de New York Metz en dan morgen alweer inpakken en op naar Philly

@Nan: het festival is op zondag, dus dat hebben we gemist. Was wel leuk geweest om straten zonder auto's te zien.

@Pap: m&ms zijn helaas niet gratis, ruim 10 dollar per 500 gram! En sommige mensen komen met tassen vol buiten....

• 24 Augustus 2012 - 21:11

Franka:

Ik hoor het wel; New York is een aanrader om naar toe te gaan. Hebben jullie nog wat meegekregen van de commotie rond die schutter? Veel plezier bij de honkbal-wedstrijd!

• 25 Augustus 2012 - 08:45

Yvonne:

Gelukkig dat jullie op een andere dag bij het Empire State Building waren. Moest wel aan jullie denken toen het in het nieuws kwam. Veel plezier bij de honkbalwedstrijd. Lijkt me geweldig om live te mogen zien! Martijn heeft dat ook gedaan toen hij in NY was een hij vond het een geweldige ervaring. Veel plezier de komende dagen.

Johan:

wat een belevenissen allemaal in New York. Prachtig. Wat zal Piladelphia jullie brengen?