Washington deel 2 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Sandra Appelman - WaarBenJij.nu Washington deel 2 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Sandra Appelman - WaarBenJij.nu

Washington deel 2

Blijf op de hoogte en volg Sandra

01 September 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Zo, weer in de Starbucks! Op elke hoek is er wel een en ze zijn druk! Zelfs vandaag, op zaterdagmorgen, is een rij van 20 mensen normaal!

Afgelopen woensdag zijn we ons verblijf hier met Mark zijn grootste wens begonnen: het Air e
and Space museum. Allemaal vliegtuigen, raketten en onderdelen van spaceshuttles. Volgens mij vinden alle mannen dit leuk, te oordelen naar de gelukzalige glimlachen van de mannen in het museum!

Donderdag hebben we een rondwandeling gedaan langs alle memorials. Erg indrukwekkend en leuk om dit met een rondleiding te doen zodat je wat meer informatie over de memorials krijgt.

Aan het einde van de middag naar een American Football wedstrijd geweest. Misschien las het eraan dat het een oefenwedstrijd was, maar wat een saai en tijdrovend spelletje zeg!

Gisteren rondje witte huis gedaan (Obama kwam niet zwaaiend naar buiten, maar wel Michelles moestuin gezien!), een cathedraal gezien, bootje bevaren en gegeten in Chinatown.

Tot vandaag hadden we prachtig weer, soms zelfs te warm. Vandaag bewolkt en misschien in de loop van de dag regen, een staartje van orkaan Isaac. Maar lekker gekleurd hoor!

Washington is een leuke stad, veel overheidsgebouwen, maar ook een leuke sfeer. En schoon!

• 02 September 2012 - 10:41

Johan:

Lekker allemaal zeg. Wat doen jullie een hoop. Het lijkt erop alsof jullie straks thuis eerst nog moeten uitrusten van alle activiteiten.