Laatste dagen - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Sandra Appelman - WaarBenJij.nu Laatste dagen - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Sandra Appelman - WaarBenJij.nu

Laatste dagen

Blijf op de hoogte en volg Sandra

03 September 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Helaas komt aan onze vakantie ook bijna een einde. Morgenavond vertrekken we, maar we hebben dus nog 2 dagen te gaan!

Gisteren het Museum of American History bezocht, een leuk museum waar we een paar uur zoet zijn geweest.
Ook hebben we de arlington begraafplaats bezocht waar onder andere John F Kennedy begraven ligt. Indrukwekkend om duizenden grafzerken te zien, overal waar je kijkt staan wel grafzerken.

Vandaag hebben we een wandeling door het Capitool en vanavond een bike tour om Washington by night te zien.

Morgen dan een hoogtepunt voor Mark: een nog groter vliegtuigen en ruimteshuttles museum vlakbij het vliegveld.
Daarna stappen we moe, maar voldaan in het vliegtuig!

• 03 September 2012 - 18:11

Yvonne:

Geniet nog maar even. Fijne vlucht terug!

• 04 September 2012 - 14:52

Mam:

Jullie hebben nog een paar leuke dingen verzonnen voor de laatste dagen.
    Jullie zien wel hele mooie dingen en volgens mij gaan jullie er vast nog wel een keer naar toe.
    Goede reis terug alvast.