Niagara waterval - Reisverslag uit Ithaca, Verenigde Staten van Sandra Appelman - WaarBenJij.nu Niagara waterval - Reisverslag uit Ithaca, Verenigde Staten van Sandra Appelman - WaarBenJij.nu

Niagara waterval

Blijf op de hoogte en volg Sandra

19 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Ithaca

Vrijdag 17 augustus heerlijk relaxed de ochtend doorgebracht in het hotel, want we gingen pas om half 1 een Ducktour doen. Wat is een Ducktour? Met een amfibivoertuig eerst door de straten van Boston toeren en dan met hetzelfde voertuig over de Charles varen. Heel gek en heel leuk!
's Middags onze huurauto opgehaald en op weg gegaan naar de Niagara watervallen. Mark had zich een beetje vergist in de afstand, het was veel verder dan dat hij had verwacht. Dus hebben we tot 22 uur gereden voordat we een hotel gingen opzoeken. De eerste 2 hotels waren vol, maar het derde hotel was beschikbaar.
Vanmorgen weer verder gereden naar de Canadeze kant van de Niagara watervallen (weer een stempel erbij in ons paspoort!).
Wel een enorme poppenkast hoor daar: straten vol met entertainment zoals gokhallen, spookhuizen etc. Als je daar met je kinderen naar toe gaat, ben je een vermogen kwijt.
Wij zijn met het bootje richting de waterval gevaren en poepinat geworden.
Via binnenweggetjes gaan we op weg naar New York. Vanavond overnachten we in Itchika.
Hoe langer je hier rondrijdt, hoe meer je ziet dat de Amerikanen oorspronkelijk allemaal uit Europa komen. Zo zijn wij gisteren en vandaag al in Rotterdam, Amsterdam, Medina, Lyon, Geneva, Corfu, Rome, Libanon en Nassau geweest!