Vlucht en Boston - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Sandra Appelman - WaarBenJij.nu Vlucht en Boston - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Sandra Appelman - WaarBenJij.nu

Vlucht en Boston

Blijf op de hoogte en volg Sandra

16 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Boston

Gistermorgen lekker op tijd vertrokken naar Schiphol gewoon met het bussie. Makkelijk hoor dat die voor de deur stopt.
Eerst moesten we 3 uur naar Reykjavik vliegen. Helaas kregen we bij de IJslandse douane geen stempel in het paspoort. Op de teurweg nog maar even proberen een stempel te scoren, kunnen we IJsland ook weer van ons lijstje schrappen!
Na een uur wachten, mochten we in ons volgende vliegtuig stappen voor een vlucht van 5 uur. Heel gek, want het bleef buiten maar licht, terwijl het in NederlNdse tijd toch echt al 23.00 was!
Het aankomen in de USA was heel apart: er werden vingerafdrukken gemaakt en een foto. Ook werden er allemaal vragen gesteld: ben je alleen, waar verblijf je, wanneer ga je weg.
Met de metro naar het hotel, wat prima is, maar wel een beetje vergane glorie.
Ergens nog wat gegeten en toen heerlijk slapen.
Vanmorgen een rondleiding via Freedom trail door Boston gelopen. Erg bijzonder, want onze gids vertelde niet echt over gebouwen, maar weer wat er gebeurde tijdens de Amerikaanse onafhankelijkheidsoorlog. En hij was niet echt pro-Amerikaans, dus dat was best bijzonder.
Daarna naar het stadion van de Boston Red Sox waar we een rondleiding hebben gedaan. Erg Amerikaans met heroische verhalen. Maar ook wel leuk hoe enthousiast ze over dingen kunnen zijn.
Het weer is prima: zo'n 29 graden denk ik, maar niet benauwd.

Tot de volgende keer!

• 17 Augustus 2012 - 07:44

Yvonne:

Fijn dat jullie reis begonnen is. Zo te lezen hebben jullie al en actief programma, dus jullie zullen vast veel gaan zien. Ben benieuwd naar jullie verhalen, wij willen volgend jaar richting amerika en canada dus maak ons maar enthousiast!

• 17 Augustus 2012 - 08:46

Johan:

Zo dus jullie zijn op weg. Wij zijn een keer een paar dagen in Boston geweest en we waren verkocht aan die stad. Wij vonden het een stad met een heel Europese uitstraling. Prachtig dat jullie in het stadion van de Red Sox zijn geweest. Veel plezier.