Met de auto naar New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Sandra Appelman - WaarBenJij.nu Met de auto naar New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Sandra Appelman - WaarBenJij.nu

Met de auto naar New York

Blijf op de hoogte en volg Sandra

20 Augustus 2012 | Verenigde Staten, New York

Vanmorgen vroeg wakker geworden, want de wekker in onze hotelkamer stond nog aan! Via binnenweggetjes op weg gegaan naar New York. Mooie omgeving hoor, heel veel bomen en water. Even een tussenstop gehad bij Fort Delaware, een replica van een fort uit de 18e eeuw. Leuk om te zien hoe dat vroeger ging. En grappig om te horen dat de immigranten dat land "eerlijk" hadden gekocht van de indianen. Zo heeft elk land zijn eigen zwarte bladzijden in de geschiedenis.
En toen zagen wij de skyline van New York. Aangezien ons hotel tegenover Central Park ligt, moesten we met de auto de ele stad door rijden. Nou ja rijden....we hebben een half uur over 2.5 kilometer gedaan. Uiteindelijk de straat gevonden waar we de auto moesten inleveren en met een illegale taxi (maar wel een mooie auto) naar ons hotel gereden.
Een prachtig hotel hebben we en een mooie kamer. Morgen onze eerste stappen in New York!

• 20 Augustus 2012 - 12:03

Mam:

Hallo Sandra en Mark,

Vandaag dus shoppen in New York.
    Ben benieuwd of jullie met tassen vol terugkomen.
    Hoop dat jullie foto's hebben gemaakt van de Niagara waterval.
    Leuk om jullie op deze manier te volgen.
    Geniet ervan, groetjes

• 21 Augustus 2012 - 20:11

Pap:

Het is niet te hopen dat Mark zijn creditcard op zak houd,
    anders valt er niet zoveel te shoppen.
    Krijgen jullie al een stijve nek van al die hoge gebouwen?
    Groetjes