Heet! - Reisverslag uit Pingyao, China van Sandra Appelman - WaarBenJij.nu Heet! - Reisverslag uit Pingyao, China van Sandra Appelman - WaarBenJij.nu

Heet!

Door: sandraenmark

Blijf op de hoogte en volg Sandra

30 Juli 2010 | China, Pingyao

Pfff, wat is het heet in China! Vandaag zeker weer de 35 graden gehaald, als het niet warmer was.

Sinds gister hebben Mark en ik vreselijke spierpijn in onze kuiten, van het beklimmen van de Chinese muur. Eigenlijk vooral van het afdalen van de Chinese muur, want dat waren heel veel trappen.
En je hebt geen idee hoe vaak je je kuiten gebruikt totdat je ze elke keer voelt!

Mark voelt zich weer beter, maagpijn helemaal weg.

Vandaag Pingyao bekeken, een mooi authentiek plaatsje. Over de stadmuur gelopen, maar niet helemaal door de warmte. Een mooie tempel bekeken en verder heerlijk rondgeslenterd.
Morgen een drukke excursiedag, waarna we met de nachttrein naar Xi'an gaan. Spannend hoor.
Zondag naar het terracottaleger.

Nu nog even door het stadje slenteren en daarna tas inpakken en douchen! Gelukkig hebben we airco op de kamer, kunnen we goed slapen.

• 30 Juli 2010 - 21:13

Ria Veerman:

wat een gedoe met de rugzak maar gelukkig is dat weer vergeten en genieten jullie volop in de warmte van alle bezienswaardigheden en laten jullie je spieren werken i.p.v. op je zitvlak te zitten. weet je tenminste dat ook daar nog spieren heb. gelukkig maagpijn over zal wel spanningen zijn geweest maar kijk uit met het eten en veel drinken hoor en zout eten. met nina gaat het goed en wordt veel verwend en geaaid . zuse is ook uit het ziekenhuis dus daar is het ook feest. leuk jullie reisverslag (kan beter zeggen sandra's want zij doet het werk) zo kan ik alles volgen en weet ik dat het goed gaat en jullie nog leven. heel veel plezier veel liefs en knuffels ria

• 31 Juli 2010 - 13:45

Saskia:

Klinkt goed jullie reisverslag tot nu toe. Ben alleen verbaasd dat Mark ook niet tegen de hitte kan; eindelijk geen koude voeten, toch;).
    Blijf jullie volgen.

X