Binnenlandse vlucht - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Sandra Appelman - WaarBenJij.nu Binnenlandse vlucht - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Sandra Appelman - WaarBenJij.nu

Binnenlandse vlucht

Door: sandraenmark

Blijf op de hoogte en volg Sandra

02 Augustus 2011 | Indonesië, Denpasar

Na 16 uur in een vliegtuig gezeten te hebben, waren we dan eindelijk op Bali.
Tot mijn grote irritatie hebben we vervolgens 3 kwartier in de rij gestaan voor een visum en om de leuke stempel in ons paspoort te krijgen!
Ons hotel zag er leuk uit, met zwembad, maar helaas kwamen we pas om 21.00 aan, dus geen tijd meer om te zwemmen.
De groep ontmoet en van de 5 medereisgenoten werken er 4 in het onderwijs. Op ons wordt dus goed gelet, haha!
Er werd al gezegd dat we vooral de scholen in alle dorpen gaan bezoeken en dat zij dan de lesmethoden gingen bekijken en Mark en ik de boekhouding!
Nu staan we weer op het vliegtuig te wachten op onze vlucht naar Flores, jaja, deze dame met vliegangst gaan een binnenlandse vlucht maken! Maar, de naam van de vliegmaatschappij is Batavia airways, dus een beetje Hollands!!!
Er is ons beloofd dat ons volgende hotel een zwembad heeft, dus misschien kan ik vanmiddag mijn nieuwe badpak inwijden.

• 02 Augustus 2011 - 08:42

Marieke:

Hahaha, ik dus zo meegekund met al die onderwijsmensen.
    Have fun!