Laatste excursie - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Sandra Appelman - WaarBenJij.nu Laatste excursie - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Sandra Appelman - WaarBenJij.nu

Laatste excursie

Door: sandraenmark

Blijf op de hoogte en volg Sandra

20 Augustus 2011 | Indonesië, Ubud

Gisteren voor de laatste keer een excursie gedaan. Samen met Jan Pieter, Maaike en Michiel hebben we een auto met chauffeur gehuurd om wat te zien van Bali.

Als eerste zijn we gestopt in een dorpje waar zilveren sieraden worden gemaakt. Ik heb een prachtige ketting gekocht, echt een plaatje.

Daarna gingen we naar een tempel waar mensen baden in het water, want dat brengt gezondheid en geluk. Grappig om toeristen en lokale be olking samen in zo'n complex te zien. De een staat foto's te maken, terwijl de ander diep in gebed is.

Toen op naar een grote vulkaan met een kratermeer, erg mooi uitzicht.

Per ongeluk kwamen we toen terecht bijeen andere tempel die echt prachtig bleek te zijn.

Wat wel jammer is is dat er overal van die straatverkopers staan, die op Eem agressieve manier je proberen over te halen om iets te kopen.

Als laatste gingen we terug naar ubud om een vogelpark te zien. De entree was echter erg duur, zelfs voor Nederlandse begrippen en we hadden nog maar een uur de tijd alvorens het park gesloten zou worden. Uiteindelijk maar niet naar binnen gegaan.

Aan het einde van de middag ergens mijn haar laten wassen en een manicure genomen. Heerlijk ontspannen en mijn haar ruikt weer eens echt lekker!

's avonds voor het laatst gezamenlijk gegeten, een gezellige afsluiting!

• 20 Augustus 2011 - 09:48

Pap:

had je een aantal dagen gemist.
    Zo te lezen hebben jullie het echt leuk gehad.

Goede reis terug,
    tot sprekens