Ende - Reisverslag uit Ende, Indonesië van Sandra Appelman - WaarBenJij.nu Ende - Reisverslag uit Ende, Indonesië van Sandra Appelman - WaarBenJij.nu

Ende

Door: sandraenmark

Blijf op de hoogte en volg Sandra

03 Augustus 2011 | Indonesië, Ende

De Binnenlandse vlucht was ok. Uurtje vliegen, mensen eruit, wij eruit want technisch mankement, na een uurtje wij weer erin, na half uurtje vliegen er weer uit. Dus het opstijgen vind ik nu ook minder eng: hoe vaker je het doet, hoe beter het gaat!
Ons hotel zag er wederom erg mooi uit. Omdat het erg rustig was, kregen we een huisje aan het zwembad met uitzicht op zee. We hadden allebei het gevoel dat de vakantie nu echt begonnen was. Lekker gezwommen en samen met de groep avond gegeten.
Vanmorgen om half acht vertrokken, want we hadden een lange reisdag voor de boeg.
We hebben een mooi busje, voor 11 personen, dus we zitten lekker ruim.
Onze groep is leuk en relaxed, tot nu toe gezellig, net als onze gids.
Ook vandaag weer een hotel met zwembad, alleen de kamer iets minder, omdat het heel erg naar schimmel stinkt. We lijken wel een beetje verwend, haha!

• 03 Augustus 2011 - 14:48

Yvonne:

wauwie dat is nou wat ze bedoelen met zeezicht!! En hoe bevalt je tangini?

• 03 Augustus 2011 - 17:01

Pap:

Hoe is het weer en de temperatuur?
    Is het een beetje te doen?

• 04 Augustus 2011 - 10:53

Rob & Niek:

Je treft het wel met vliegen, bofkont! Maar straks ga je zelfs zonder pilletje aan boord, YEHHHH!!! Heb je al mooie foto's gemaakt? Ben erg benieuwd.
    Dikke kus van ons.

• 04 Augustus 2011 - 17:47

Mam:

Hallo Sandra en Mark,
    Op dit ogenblik regent het hier, hoop dat jullie beter weer hebben.
    Verder blij te horen dat jullie een leuk gezelschap hebben.
    Groet mam

• 06 Augustus 2011 - 11:28

Pap:

Hebben jullie geen internetcontact meer? Er komt in elk geval niets meer door.