Fietsen - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Sandra Appelman - WaarBenJij.nu Fietsen - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Sandra Appelman - WaarBenJij.nu

Fietsen

Door: sandraenmark

Blijf op de hoogte en volg Sandra

18 Augustus 2011 | Indonesië, Ubud

Nou niek, die komodoveraan is ook echt niet een beest om ruzie mee te maken!

Vandaag een fietstocht door de sawa's gemaakt. Mooi, maar erg zwaar.
Verder bleek vandaag de vrouw van de sultan gecremeerd te worden. Heel veel mensen en ceremonies. De plaatselijke bevolking had zich enorm mooi uitgedost, leuk om te zien.

Verder lekker wat geluierd, want het is best warm hier.

Mark heeft vanmiddag nog eemassage gehad.
Een paar dagen geleden hebben we ons allemaal laten masseren, maar die vrouw deed dat nogal krachtig. Zo krachtig dat Maaike blauwe plekken heeft opgelopen en dat ik twee dagen last van mijn schouders heb gehad. Het was dus even spannend of deze massage wel lekker zou zijn. Nou, Mark kwam gelukzalig lachend naar buiten!

Deze avond een traditionele dansavond meegemaakt. Leuk om dat ook eens mee te maken!

• 19 Augustus 2011 - 11:21

Rob & Niek:

Hi San,
    Heb je niet gezegd tijdens de massage dat het wel lekker moet zijn ;-)
    Hahaha..... geniet nog maar even voor je het weet ben je terug in dit kikkerlandje! Liefs Rob & Niek