Loch Ness - Reisverslag uit Inverness, Verenigd Koninkrijk van Sandra Appelman - WaarBenJij.nu Loch Ness - Reisverslag uit Inverness, Verenigd Koninkrijk van Sandra Appelman - WaarBenJij.nu

Loch Ness

Blijf op de hoogte en volg Sandra

04 Augustus 2013 | Verenigd Koninkrijk, Inverness

Zaterdag de tentoonstelling over het Monster van Loch Ness bezocht. Een desillusie, want het monster blijkt helemaal niet te bestaan!! s' Middags met een boot over Loch Ness gevaren. Het waaide flink, dus we werden goed oor elkaar geschud. Aansluitend Urquhart Castle bezocht, een oude ruine met een prachtig uitzicht op Loch Ness.
s'Avonds na het eten een rondje om het Loch gereden met smalle weggetjes en onoverzichtelijke bochten. Erg mooi, maar vermoeiend voor de bestuurder!
Vanmorgen naar Culloden om daar het laatste slagveld tussen de Jacobieten en Engelsen te bekijken. Leuk gedaan, ze hadden het slagveld ook echt uitgezet buiten, dit kon je lopend bekijken met een gps zender.
Na een rondje in de hop on hop off bus, weer naar het hotel om ons voor te bereiden op morgen.
Morgen op tijd op, want we moeten de boot naar de Orkney eilanden halen.
Droog weer hier, maar een flinke en koude wind, blij met onze jassen...

• 05 Augustus 2013 - 16:40

Mam:

Het Monster dus niet gezien! Ik dacht dat jullie wel wisten dat het beest helemaal niet bestond.

Ik vind nog steeds dat jullie enorm veel zien en ook leuke dingen.

Inmiddels is het 5 augustus en als het goed is zitten jullie op de Orkney eilanden.
    Reis goed gegaan? Niet zeeziek?

Veel plezier, groet

• 05 Augustus 2013 - 20:01

Peter:

wat een desillusie,
    ik dacht dat jullie met de eerste foto thuis zouden komen met Nessie, etend uit jullie hand!
    Heb je nog ideeen opgedaan voor jullie tearoom in de toekomst,
    zoals die dames op oudere leeftijd kunnen jullie het ook!

Behouden vaart,

groeten