Autopech - Reisverslag uit Elgol, Verenigd Koninkrijk van Sandra Appelman - WaarBenJij.nu Autopech - Reisverslag uit Elgol, Verenigd Koninkrijk van Sandra Appelman - WaarBenJij.nu

Autopech

Blijf op de hoogte en volg Sandra

09 Augustus 2013 | Verenigd Koninkrijk, Elgol

Woensdag met de ferrie weer naar het vaste land gevaren. We hadden besloten om een toeristische route langs de noordkust te rijden. Erg mooie route, bergen, groen, prachtig gewoon. Wel hadden we af en toe wat moeite met de versnellingen. Soms konden we niet alle versnellingen gebruiken, net alsof er een steentje in zat. Nadat we in Lairg getankt hadden, stopte de versnelling er helemaal mee, alleen zijn drie deed het nog maar. Mark de leasemaatschappij bellen en toen begon het wachten op de sleepauto. Ondertussen waren we er wel achter wat er was gebeurd: aan het begin van de vakantie hadden we het bakje wat naast de sigarettenaansteker zit eruit gehaald omdat dat zo rammelde. In Inverness zijn we onze verdeelstekker vergeten, dus kunnen we almonze apparaten niet meer opladen. Nu heeft Mark een stekker waarmee je apparaten kunt opladen in de auto, via de sigarettenaansteker. Dus het dopje van de sigarettenaansteker haalden we eruit en deden we in het bakje, dachten we, want het bakje was er natuurlijk helemaal niet meer! Het dopje is toen in de versnelling gekomen. Wat een domme fout zeg!
De sleepauto haalde ons na 1,5 uur op, regelde een hotel voor ons en bracht ons daar naar toe en de auto naar een garage. Het was ondertussen al rond 17.30. Hotels zitten allemaal erg vol hier in de buurt, dus we kwamen terecht in een niet zo goed hotel waar we een badkamer moesten delen....
Gelukkig voor ons kon de garage het probleem erg makkelijk verhelpen en konden we donderdagochtend onze reis weer vervolgen.
Eerst naar Dunrobin Castle geweest, waar we een roofvogelshow bekeken hebben. Erg indrukwekkend.
Daarna rijdend via een toeristische route eindelijk op Isle of Skye aangekomen. We zitten in een klein dorpje waar we alleen kunnen komen via een smal weggetje, maar de B&B is erg mooi.

• 09 Augustus 2013 - 10:54

Marieke:

Ha ha wat een bak!
    Wel jammer van het hotel en de verloren tijd. Maar ach wel iets waar je later (of 5 december al) smakelijk om kan lachen.
    Nog fijne vakantie verder!

• 09 Augustus 2013 - 19:33

Mam:

Nou dat was een mooie grap.
    Gelukkig kon het snel worden verholpen.

En de badkamer.....nou ja vooruit maar.
    Jullie hebben gelukkig geen oponthoud voor het verdere programma.

Groet

• 10 Augustus 2013 - 20:30

Johan:

Wat een verhaal zeg. Gelukkig is alles nog goed gekomen en kunnen jullie lekker verder.
    Groeten,
    Johan