Pitch&putt, mountainbike en Edinburgh - Reisverslag uit Edinburgh, Verenigd Koninkrijk van Sandra Appelman - WaarBenJij.nu Pitch&putt, mountainbike en Edinburgh - Reisverslag uit Edinburgh, Verenigd Koninkrijk van Sandra Appelman - WaarBenJij.nu

Pitch&putt, mountainbike en Edinburgh

Blijf op de hoogte en volg Sandra

26 Juli 2013 | Verenigd Koninkrijk, Edinburgh

Eindelijk was het woensdagmiddag rond 15.00 zo ver: we gingen op vakantie!
Onze boot vertrok om 17.30 vanuit IJmuiden naar Newcastle. We hadden een prima hut met twee bedden boven elkaar. Echter, het bovenste bed was een opklapbed en dat vind ik natuurlijk eng! Want stel nu dat het bed omhoog of omlaag klapt als ik erin lig. Want dat ik er in moest, was een feit. Mark vindt namelijk altijd dat je je angsten moet overwinnen...Gelukkig is het bed s'nachts blijven hangen, maar ik heb wel erg onrustig geslapen.
Om 9.00 plaatselijke tijd kwamen we aan en toen begon onze tocht pas echt. Márk startte met autorijden en dat is toch best goed nadenken. Om de haverklap roept een van ons LINKS, want dan zijn we het weer eens vergeten.
Een stukje van Hadrian's wall en twee kloosterruines gezien en natuurlijk genoten van de prachtige natuur: Bergen, dalen, krappe weggetjes, schapen die gewoon op de weg lopen.
Aan het einde van de dag op zoek naar een pitch&putt baan gegaan. Een echte golfbaan gevonden, een midgetgolfbaan gevonden, maar helaas nog niet wat we echt wilden. We blijven zoeken.
Onze b&b was prachtig, geen klachten en heerlijk geslapen.
Vandaag gingen we op Mark zijn verzoek in een prachtige omgeving mountainbiken. Pff, wat is dat stom zeg! Op een rotfiets omhoog klimmen en als je dat gedaan hebt weer naar beneden met je remmen vol aangeknepen anders ga je onderuit. Ik ben er na een kwartier mee gestopt, mark heeft de route wel afgemaakt.
Daarna naar Edinburgh, waar we in een prima b&b zitten.
Oh ja, het weer is al 2 dagen prima: heerlijk zonnetje.